Hvornår skal administratoren kontaktes?
- Ved spørgsmål om opkrævninger, og lignede.
- Ved salg, ud- og indflytning.
- Ved skade på ejendommen. Her skal både administrator og bestyrelsen straks kontaktes. Administrator vil herefter hjælpe med at vurdere det videre forløb.
- Al henvendelse vedrørende ejerforeningens forsikringer skal gå igennem administrator, og IKKE direkte til forsikringsselskabet.
HUSK: At ved akut skade skal vicevært først kontaktes! Læs HER!
Gebyrer:
- Gebyr for besvarelse af ejerlejlighedsskema fra ejendomsmægler i forbindelse med salg: kr. 3.625,-
- Ejerskiftegebyr ved indflytning: kr. 1.875,- (opkræves hos køber)
- Rykkergebyr ved for sen betaling af fællesudgifter m.m.: Begynder ved kr. 100,-
- Gebyr for manuel genfremsendelse af opkrævninger og lign.: kr. 135,-
LEA opkræver ikke gebyr vedr. vand/varme. Men forsyningsselskaberne opkræver et gebyr på omkring kr. 700,00. Dette gebyr pålægges køber.
Ejerforeningens administrator, LEA Ejendomspartner, kan kontaktes på:
Simon Toft
Ejendomsadministrator
- Telefon: 44 57 03 40
- Direkte: 58 58 70 22
- E-mail: sto@lea.dk (f.eks. via kontaktformularen til højre).