Scroll to top

Administrator

Hvornår skal administratoren kontaktes?

  • Ved spørgsmål om opkrævninger, og lignede.
  • Ved salg, ud- og indflytning.
  • Ved skade på ejendommen. Her skal både administrator og bestyrelsen straks kontaktes. Administrator vil herefter hjælpe med at vurdere det videre forløb.
  • Al henvendelse vedrørende ejerforeningens forsikringer skal gå igennem administrator, og IKKE direkte til forsikringsselskabet.

HUSK: At ved akut skade skal vicevært først kontaktes! Læs HER!

Gebyrer:

  • Gebyr for besvarelse af ejerlejlighedsskema fra ejendomsmægler i forbindelse med salg: kr. 3.625,-
  • Ejerskiftegebyr ved indflytning: kr. 1.875,- (opkræves hos køber)
  • Rykkergebyr ved for sen betaling af fællesudgifter m.m.: Begynder ved kr. 100,-
  • Gebyr for manuel genfremsendelse af opkrævninger og lign.: kr. 135,-

LEA opkræver ikke gebyr vedr. vand/varme. Men forsyningsselskaberne opkræver et gebyr på omkring kr. 700,00. Dette gebyr pålægges køber.

Ejerforeningens administrator, LEA Ejendomspartner, kan kontaktes på:

Simon Toft
Ejendomsadministrator